Wyniki: 8

e-Doręczenia – Twój elektroniczny list polecony

e-Doręczenia to przełomowa forma elektronicznej komunikacji umożliwiająca przesłanie poczty poleconej drogą elektroniczną z zapewnieniem dowodów wysłania, otrzymania jak również odczytania.

Posiadanie skrzynki e-Doręczeń jest obowiązkowe dla wielu podmiotów. e-Doręczenia to nie tylko wymóg prawny, ale przede wszystkim narzędzie, które w przyszłości zastąpi ePUAP, stając się kluczowym elementem komunikacji między firmami, urzędami i innymi interesariuszami.

Kogo i kiedy dotyczy obowiązek e-Doręczeń?

  • Od 1 stycznia 2025 roku: Obowiązek dotyczy urzędów, służb, instytucji centralnych i samorządowych oraz zawodów zaufania publicznego.
  • Od 1 kwietnia 2025 roku: Wszystkie firmy z KRS muszą posiadać adres i skrzynkę do e-Doręczeń.
  • Od 1 października 2026 roku: Podmioty z CEiDG zobowiązane będą do wdrożenia tego rozwiązania.

To nowoczesne rozwiązanie pozwala na szybkie, bezpieczne i efektywne przesyłanie poczty poleconej, redukując przy tym koszty i usprawniając procesy.

Certum oferuje kompleksowe rozwiązania i wsparcie w zakresie e-Doręczeń, zapewniając łatwe wdrożenie i intuicyjną obsługę oraz funkcjonalność i ergonomię znaną z klasycznych programów obsługi poczty elektronicznej, jak np. Outlook.

Istnieje również możliwość integracji istniejących - np. w firmach - systemów elektronicznego obiegu dokumentacji z systemem e-Doręczeń z wykorzystaniem protokołu API

Rozwiązania Certum są nie tylko zgodne z przepisami, ale także ułatwiają codzienną pracę dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom i najwyższym standardom bezpieczeństwa.

  • Spełniają wymagania prawne ustawy z dnia 18 listopada 2020 r.
  • Pozwalają na komunikację z urzędami, firmami i osobami prywatnymi
  • Zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa
  • e-Doręczenia są proste w użyciu
  • Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do sekcji e-Doręczenia